Pressemeddelelse - Xtreme Mandehørm 2018

Artikel til TID i Sjællandske den 22. maj TEMA SOMMER

Xtreme Mandehørm er nu også med Run only

Som noget nyt, er det muligt at tilmelde sig til Run only, og når startskuddet til 12 km. løbet lyder, så er du på vej ud i mudder, vand og ild - med et væld af forhindringer, og adrenalinen pumper rundt i kroppen.

XM afholdes igen i år på Antvorskov Kasernes øvelsesområde og det tilstødende skovområde - Lørdag den 29. september 2018. Kl. 13.00 er der officiel åbning og kl. 13.30 starter sprintergruppen.

Der bliver liv på stadion i f. m. registreringen, hvor du vil opleve 600 tilsølede kvinder, der har løbet Ladies Mud Race.

XM 2016 Søen XM 2017 Korsbjerg

Aftenfest med bierstube rock

XM Kings Of Rock

Til dem der har tilmeldt sig aftenfesten, hvad vi kun kan anbefale - venter der en kanon fest med musik, underholdning, bægerklang, søde Heidier og bierstube stemning - hertil en buffet med helstegt gris, pølser, salat og drikkevarer i rigelige mængder.

Gå ikke glip af ”Kings og Rock”, der har fået deltagerne op på stolene de sidste to år af begejstring.

Kl. 16.30 åbner Teatersalen, kl. 17.30 starter spisningen, og frem til kl. 22.00 er der underholdning kun afbrudt af konkurrencer og præmieoverrækkelse, og så er det tid til socialt samvær og en masse blær fra dagens strabadser – og så er det muligt at se jer selv i stadionområdet og ude på ruten, på de to store lærreder i salen.

Gratis massage

Klinik Aktiv Sundhed - med speciale i ryg- og sportsskader tilbyder gratis massage til deltagerne!

Klinikken består af kiropraktor, fysioterapeut, sportsmassører og zoneterapeut, som alle har stor erfaring med muskel- og ledproblemer.

Kom og oplev dette menageri

Til pårørende og tilskuere, der vil opleve at deltagerne bliver svinet godt til, så udlevereres der kort i sekretariatet - over de bedste udsigtspunkter på ruten.

Tilmelding

Tiden er inde til at tilmelde sig eventen, idet vi nærmer os sommerferien, og så er der ikke så lang tid efter før arrangementet løber af stablen.

Tilmeld dig på www.mandehorm.dk, og bestå manddomsprøven - enten som individuel løber eller på hold med 3, 4 eller 5 mandfolk - det koster kun 595 kr. for både løb og fest ex. drikkevarer og 450 kr. for Run only.

Løb for en god sag

Vi donerer 10 kr. for hver deltager til VeteranHaven - til opbygning af en sansehave i Slotsbjergby for veteraner og deres pårørende.

Yderligere information

Ønsker du at bestille Eventfolderen, der med tekst og billeder omtaler de 7 events i Slagelse Kommune i 2018, eller har behov for yderligere information, så kontakt Kurt Petersen på 4045 7859 eller på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. .

FIRMAIDRÆT SLAGELSE · CVR: 12581114 · Skjoldsvej 8 · 4200 Slagelse · 23430915 · kontakt@firmaidraetslagelse.dk